portre
Arató Zsuzsanna weblapszerkesztő-fényképész weboldala Arató Zsuzsanna-Önéletrajz
k1 k2 k4 k3
k6 k8 k15 k13
k7 k9 k12
k10 k11 k14

Kiadványszerkesztés
Kis és nagy arculatok tervezése a cége igényei szerint. Az arculattervezés szinte minden területén rendelkezésére állok, kedvező áron.
Néhány szolgáltatás a leggyakoribbak közül:
- logó, névjegykártya, levélpapír, boríték tervezése és kivitelezése
- szórólap, dekorációs táblák, cégtáblák, embléma, kirakat matricázás
- magazin, könyv, brosúra, prospektus tördelés
- csomagolás tervezés, látványterv készítése
- plakát és óriás plakát nyomtatása
- cd, dvd, könyv, borító tervezés
- cégismertetők, prospektus, brosúra tervezés
- mappa, dosszié
- zászlók és molinó tervezés
- étlap, itallap
- ajándéktárgy tervezés, póló, ceruza, irattartó
- meghívó, üdvözlő lap

Kreativitás, precizitás, tisztelet a részletek iránt, szakmai alázat és az ügyféllel való együttgondolkodás képessége, amelyek véleményem szerint kulcspontjai a sikeres nyomdai előkészítésnek.
"Az értelem és lélek úgy fordul a szép felé, mint virág a nap felé."
Thomas Mann
Ezt a találó virágmetaforát marketingszempontból így folytathatnánk: A termék szembetűnő tetszetőssége, szépsége pedig úgy kelti fel a vásárló érdeklődését, vonzalmát, mint ahogy a virágok "szemet szúró" formája, színe vonzza a mézgyűjtő méheket. Az esztétikum a termék fontos összetevője. Érték, amely az eladás fontos eszköze. Bármilyen általam tervezett terméknél hangsúlyt fektetek arra, hogy az egyén és a vállalat vizuális arculatába harmonikusan illeszkedjék. Először meg kell ismernem a cég működését, termékeit, a vállalkozás filozófiáját, a kialakítani kívánt imázs jellemzőit, hogy annak egy tudatosan tervezett, vizuálisan felépülő, pozitív emóciót keltő megjelenítést alkothassak meg.
Mindennapi, rohanó életünkben nem elemezzük az emblémákat, színeket, katalógusokat, hanem csupán egy pillantást vetünk rájuk. Ez a pillantás azonban döntő fontosságú, mivel képi úton információt szerzünk, melyek továbbolvasásra ösztönöznek vagy nem, amelyre azt mondjuk szép vagy nem, melyeket elraktározunk agyunkban és emlékezünk rá vagy nem. A jó nyomdai termék él a pillanat lehetőségével, figyelmet rabol, lenyűgöz és elad.